Kundeservice
Vanlige spørsmål
For Basic og Flex medlemskap kan du fryse medlemskapet inntil 4 måneder mot en avgift på kr. 99,-. Med Smart medlemskap har du muligheten til å fryse én periode kostnadsfritt i en 12-månedersperiode, perioden du velger kan være opptil 4 måneder. Dette kan du selv justere dette på Min side og under Mitt medlemskap. NB! Merk at det står kr 99 ved utsjekk når du skal benytte deg at gratis frys med Smart medlemskap, men du vil ikke bli trukket for dette beløpet.
Er du syk, har en skade, er utstasjonert, gravid eller skal i militærtjeneste kan du fryse medlemskapet i opptil ett år uten ekstra kostnader ved dokumentasjon. Her må du sende en henvendelse via vårt kontaktskjema.
Les mer om frys av medlemskap her.
Dersom betalingen din er forsinket, vil du motta en SMS fra Lowell. Hvis du allerede har betalt og får SMS senere, kan du ignorere den.
Har du nylig gjort en forsinket betaling og mottatt SMS?
Da trenger du ikke bry deg om meldingen. Grunn til betalingspåminnelse kan være:
Utløpt eller ugyldig betalingskort
Manglende dekning på betalingskortet
Trenger du å registrere et nytt betalingskort? Logg inn på mine sider og oppdater kortinformasjonen under "betaling".
Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.
Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår kundeserviceså vil de hjelpe deg.
Nye medlemmer blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.
Husk at du må betale for kommende måned i tillegg til måneden du sier opp tjenesten. Siste betalingsdato står i bekreftelsen du mottok. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss på chat eller via vårt kontaktskjema.
Visste du at du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder mot en avgift på kr 99,- ? Les mer om frys av medlemskap her.
Eventuelt om du ønsker å bytte senter, så kan du ta kontakt med kundeservice enten på chat eller via vårt kontaktskjema.
Hvis du fortsatt ønsker å avslutte ditt medlemskap kan du gjøre dette ved å logge inn på Mine Sider, klikk på "Mitt medlemskap" > "Administrer" og "Avslutt medlemskap".
Åpningstider
Mandag – Fredag: 09:00 - 15:00
Midlertidig åpningstid 19/11 - 29/11: 10:00 - 14:00
Utenfor vår chat-tid kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan.
Opplever du truende situasjoner på senter eller er innelåst på senter kan du kontakte Avarn Security. Avarn har ingenting med medlemskap å gjøre, KUN sikkerhet på senter.